اقلام تبليغاتي گردشگري استانداردسازي مي‌شوند

مجيداسفنديار در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) ضمن اعلام اين خبر افزود: طرح استانداردسازي اقلام تبليغاتي که از سال گذشته آغاز شد در سال 88 نيز ادامه خواهد داشت.

وي تصريح کرد:استانداردسازي اقلام تبليغاتي توليد شده به منظور اطلاع‌رساني صحيح و ارتقاء بازارافزايي و تاثيرگذاري هر يک از فعاليت‌ها و توليدات و جلوگيري از انجام هرگونه تبليغات سليقه‌اي و غيرتخصصي انجام مي‌شود.

سرپرست دفتر بازاريابي و تبليغات گردشگري متذکر شد: اقلام تبليغاتي که پيش از اين در استان‌ها تهيه مي‌شد فاقد نشانه‌هاي تخصصي راهنمايي گردشگري بود و نيازهاي گردشگر در آنها لحاظ نشده بود.

اسفنديار افزود:به اين منظور دستورالعمل استانداردسازي اقلام تبليغاتي با اقتباس از نمونه‌هاي استاندارد خارجي به عنوان يک شيوه‌نامه داخلي توسط کارشناسان دفتر بازاريابي و تبليغات تهيه شد.

وي اضافه‌کرد: اين شيوه‌نامه به سازمان‌هاي ميراث‌‌فرهنگي استان‌ها و همچنين مناطق آزاد کشور ابلاغ شد تا به عنوان مجري بتوانند با استناد به اين آئين‌نامه اقلام تبليغاتي استاندارد تهيه کنند.

وي با بيان اينکه اين طرح در سال جاري نيز ادامه خواهد داشت، افزود: اقلام تبليغاتي به لحاظ رنگ و محتوا بايد تاثيرگذار باشند تا گردشگر بتواند تمام اطلاعات مورد نياز خود را از طريق اين اقلام به دست آورد./115

انتهای پیام/

کد خبر 138804246